Hej, po przejściu na nowe forum zmieniamy kilka zasad związanymi z działaniem grupy.
1. Jeżeli widzicie zdjęcia jako linki, to musicie zmienić opcje.
User CP->Edytuj Opcje-> zaznaczamy:
Wyświetlaj obrazki w postach. Wyświetlaj pliki wideo w postach.
Klikamy Aktualizuj opcje
Pokaż zawartośćZdjęcia:
2. Urlopy
Od teraz urlopy zgłaszamy poprzez wejście w User CP->Edytuj profil->Dostępność.
Zmieniamy tam na niedostępny, wpisujemy powód, dajemy datę powrotu (Jeżeli nie wiemy kiedy, to nie wstawiamy daty)
Klikamy Aktualizuj profil
Urlop zejdzie sam automatycznie w przypadku wpisanej daty. Jeżeli nie została podana, to musimy zmienić na Dostępny.
Pokaż zawartośćUrlopy:
3. Zasady odpisywania
Od teraz odpisy będą wyglądać +- tak:
Odpisujemy się klikając "Odpowiedz cytując ten post"
Pokaż zawartośćOdpisy #1:
Usuwamy dwie linijki skreślone na zdjęciu:
Pokaż zawartośćOdpisy #2:
Dopisujemy -nieobecny w przypadku nieobecności, przenosimy do rezerwy jeżeli chcemy.
Pokaż zawartośćOdpisy #3:
Wysyłamy i tak to wygląda finalnie:
Pokaż zawartośćOdpisy Final:
4. Kalendarz
Każda nowa misja dodawana będzie do kalendarza.
Będzie tam zamieszczony link do odpisów i czasem inne dane.
Dodatkowo na stronie głównej jest pasek z bezpośrednimi linkami do najbliższych wydarzeń
Pokaż zawartośćKalendarz:
Dodatkowo jest sporo nowych opcji:
Weryfikacja Dwuetapowa,
Przycisk Ostatniej Aktywności,
Opcje w profilu, komentarze na profilach,
Uploadowanie zdjęć w pełnym edytorze poprzez przeciągnięcie na ikonkę imgura, lub kliknięcie jej i ręczne wybranie pliku,